Långt inlägg

Har inte haft min data någon så jag har inte kunna blogga!
Men i fredags så var jag först och tränade handboll, sen for jag hem duschade osånt. När jag gjort de så for jag till Rickard med Fredrik & Lina. Johan var även där. Dom kapade typ sönder Johans 140 och sånt, svin tråkigt :D Sen for vi ut med Robert & Ludde. Men de spårade lite och slutade med att Robert vart intagen på polisstaionen o ja massa jävla gorm..

Igår så delade jag ut reklam på stan från 10-14 (Lina var så gullig och offrade att stå dära med mig, hihi) och efter de tog jag en lunch på dagoberts med Linnea, Marcus & Lina. Vi satt dära över en timma så Karro kom också dit efter ett tag. Sen gick jag, Lina & Karro hem till mig. Duschade, fixa oss och sånt. Sen for jag och K & Rickard ut och snurra bara, var förbi pappa en sväng. Vid kanske 10(?) Åkte vi till Johan och såg Ice bound 4. Sen inatt var jag och Rickard & Stina ute rätt sent. Hann med ganska mycket, haha rönnbäcks, bli stalkade, vara förbi Tim och ja massa. Sen hem och sov!

Idag vaknade vi vid halv 1. Åt frukost sen for jag till Karro och bara tog de lugnt! Lyckades även köra fast på hennes gård så pappa var tvungen att komma och dra lös mig, haha.. Klockan 17 så vare iaf palt hos mormor.. Efter de hämtade jag Lina så for vi till K och ja, vad har vi gjort? Skrattat, pratat & bakat kladdkaka typ. Precis som en söndag ska vara.

Och nu är de hära inlägget alldeles för långt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0