En ängel i min famn

Haha vet inte riktigt varför jag bloggar just nu dom flesta sover väl. Men jag kan då iaf inte sova och då passar jag på att blogga lite från mobilen. Just nu ligger en himla fin människa i min famn och sover, ja jag har funderingar på att göra det också men john blund vill tyvärr inte dejta mig. Kvällen har jag iaf spenderat med Karolina, Fanny, Hannes och någon elias. Vi gjorde inte så mycket kollade på tv oså.. Tidigare idag såg ni kanske inte att humöret var de bästa men for på stepin och de gjorde då allt mycket bättre! Godnatt

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Sv:

Haha Sara... Bra att du har koll iallafall :D

2012-01-09 @ 22:31:57
URL: http://jjenniferbbackman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0