Den ända gången du är nöjd, är när jag går ner

Hejhej! Vart inte så att jag satt hemma hela nyår, men tycker fortfarande de är överskattat för den sög som in i helvete!! :-) Först så for jag ut och körde skoter med Andre, Frida, Rickard & Johan. Sen for jag hem och åt middag med min Mamma, Syster, Stefan, Vendela & Vilhelmina, jätte myyysigt! Sen var jag med Lina, My, Anna & Maria. Vi gick till svea och kollade typ läget dära men de var helt jävla värdelöst så ja.. Vi for ut med Rickard & Fredrik och massa andra så åkte vi upp på gruvberget och var dära och kollade på 12-slaget. Kom hem vid kanske 3? Sen igår? Eller nej i förrgår kommer jag inte ihåg vad jag gjorde? Igår var jag med Rickard, vi gjorde inget speciellt.

Nu idag har jag stått på stan i 4 timmar och delat ut nå jävla reklam. Klockan 18.00 är de träning sen ska jag nog vara med Karro, häärligt! Har inte varit med henne på ett tag :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0