Svar på tal


Orkar inte berätta detaljer osv, kan berätta lite kortfattat! För endel saker vet bara jag och han och och så vill jag de ska förbli ;-)

Vi blev tillsammans 11 augusti 2009, vilket är ett bra tag sen men känns inte som de är så länge sen. Sen var vi tillsammans i nästan två år inte riktigt. I Maj gjorde vi slut, och om han skriver ut hära varför kanske han blir lite arg. Men lögner, bråk, gå bakom ryggen på "varann" osv. Sen i juni åkte jag utomlands i två veckor, tror de var ganska bra ändå. Men i juli åkte jag till Danmark och då insåg jag att singellivet kan vara riktitg jävla bra ;-) Saknade han såklart oxå men jag tänkte inte lika mycket på de efter Danmarks resan.
Vi har alltd haft bra kontakt osv, träffade han några gånger under sommaren också eftersom har ringde mig och ja kom hit ibland ;-)

I september, oktober? Började iaf småträffas i smyg när ingen viste osv. Sen i november började vi vara med varandra allt mer och mer, och fortsätte vara med han i december, sov med varandra väldigt mkt, firade jul tillsammans och sånt, ja ni förstår.. Nu är de väl vi igen, hihi lr ja vem vet ;)

Men hur vi hittade tillbaka, asså vi som släppte ju aldrig kontakten helt mellan varandra, vi var kompisar när vi gjort slut. Har faktiskt aldrig mått så dåligt som jag mådde där ett tag när vi hade gjort slut, men jag slutade inte kämpa och se de gjorde resultat!! :-)

Nu tycker jag att jag har skrivit nog mycket är trött och vet ju fan knappt vad ja skriver nu haha. Men hoppas du är nöjd med svaret.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0