Samhällslektion

Tjaa! Förlåt för jag inte blogga nå igår, men var med Alma & Rickard. Först var vi bara ute och snurrade sen käka osånt, vid 6 for vi till Johan. Haha ja okej drev lite med en kille också så nu har man ett till förhållande ;);) hahaha nä men okej. Så var vi dära nån timme sen for vi ut med Tommy, Fredrik, Julia & Ante. Gjorde inte så mycket men jag hade en helt okej alla hjärtans dag :)

Nu sitter jag hära på so lektion och ska börja jobba om Sverige med Natalie vet inte vad vi ska göra lr nå men hon är smart så de är lugnt. Efter skolan drar jag på stepin!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej, vars hittar man låten Mike gjorde till dig? :)

2012-02-15 @ 19:11:21
Postat av: elin larsson

jaa om man är vänner alltså :D men om man inte känner varann

2012-02-15 @ 23:03:09
URL: http://elinlarssonz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0