Now I cry myself to sleep only you are what i need, we can make it if we try


Du viskade mitt namn och
jag ryste i hela kroppen
tårar har runnit till den sista droppen
du har rest mig upp varje gång ifrån botten
du har vart ljuset som har gett mig det här hoppet
den vackraste pojken som finns ibland oss
med kärleken låt mig bära jesus kors
en börda
som jag inte klarar av
men jag vet att du kan återskapa mitt gamla jag
bakom vissna rosor finner jag en solstråle
en blomma som aldrig vissnar med åren
jag vet att ingenting kommer att förbli heligt

En grå skala det förändrar mitt liv
men jag vinner ändå ljuset när du e brevid
det kan kännas svårt och tro dem orden
miljoner stjänor
men bara en på jorden
jag faller dikerkt när du ser på mig
ja det finns så mycket saker
som du har gett mig
en gåva
som inte rörs av nån annan



Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan inte du berätta om Rickard lite, vad som hänt mellan er osv och hur ni hittade tillbaka till varandra?

2012-02-07 @ 20:00:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0