Akuten

Ni måste inte läsa de hära inlägget! (Det handlar mest om näsblod och sånt, endel kanske inte tycker de är så mysigt att läsa om de)

Jag vaknade imorse av att de bara sprutade näsblod så jag åkte till akuten då. Hade ju en remiss liggandes dära så de gick grymt fort faktiskt! Trodde jag skulle bli dära hela dagen...
Dom kollade en massa i näsan, brände as mycket och ja massa sånt. Även fast jag är/var bedövad gjorde de så grymt jävla ont. Ska tillbaka dit imorgon och kolla med någon kamera i näsan, haha och sånt.. Läkaren lovade mig att dom skulle hålla på så länge de behövdes bara för de ska bli bra! Känns jätte skönt att höra.. Jag har iaf nå "bandage" haha i näsan lr va jag nu ska kalla de för,
Och anledningen till varför de gått såhär långt är för att jag har blödit näsblod i 3 månader, inte varje dag men nästan. Fast nu dom 4 senaste veckorna har de bara sprutat varje dag. Så de är ju inte så mysigt, men hoppas verkligen på allt nu att de ska bli bra..

Men nu gör de så grymt ont och huvudet sprängs i bitar så ska vila nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0