Åhhh va less

Tjohooo! Nationella idag gick nog bra, är orolig för torsdag då vi ska skriva eftersom jag är riktigt jävla dålig på de. Men iaf, sen for jag på stepin med Karro och har precis kommit däraifrån. Har bytt om osv till träningskläder men insåg nu att jag kan inte träna, för då kommer jag hem halv 8 och ska duscha och äta då är klockan typ ja jag vet inte men sen lär jag vara helt död. Så nu ska jag hoppa in i duschen, sen plugga stenhårt eftersom att jag har kemiprov imorgon och får verlkligen inte sänka mig i något ämne nu och kemi är ju inte min starka sida. Puss

Kommentarer
Postat av: Julia Grönwall

hhahhaa jaa... alltså om jag hade gjort något sånt som hon gjort skulle jag fan ta smällarna jag får, jag får väl skylla mig själv då om jag bresar fittan för alla. haha tror inte precis snuten bryr sig om anmälningar om kränknignar och olaga hot osånt haha :)

2012-02-07 @ 18:00:29
URL: http://juliagronwall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0