Förlåååt för ingen uppdatering!

Nej jag har inte glömt er!! Jag har bara njutit som fan dom sista dagarna innan skolan börjar. Har vart toppen väder dom senaste dagarna så har legat på alder typ 4 dagar i streck, sen har jag gjort massa annat på kvällarna. Bla, vart i djuptjärn med en massa gött folk och grillat, vart barnvakt, hängt på kvarnängen med Linn, jobbat, vart med massa, umgåts med min katt. (Har blivit kattägare) osvosv.. Men tänkte ja lägger ut lite bilder ist kanske de blir roligare.
 
Glass i stora lass! Faktiskt årets första mjukglass ;-)
 
Hard workworkwork..
 
Tagit grejer från en gammalbil till epan :-)
 
Karros supersöta kisseunge! =)
 
Hängt med Macke, Sebbe & Linnis :-)
 
Gullhjärtat mitt!
 
Åkt lastbil med pappsen :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0