Tatueringar

Hejhej! Idag var skolan mer seg än vanligt, kan ju bero på att vi hade nationella prov typ halva dagen i Engelska..
Jaja nu har jag suttit och kollat runt på tatueringar i typ en timme haha, tycker fakiskt de är vääldigt snyggt. Men själv ska jag inte skaffa mig någon ännu, tidigast 18 har jag bestämt mig för. Men vet inte jag vill nog inte tatuera mig eller jag vet inte, något jag tycker är fint. De är när man tatuerar in sin mamma/pappas namn eller sina barn. Och de är något jag skulle kunna göra, min mamma eller pappas namn. Sen när/om jag får barn så ska jag tatuera in deras namn, tycker verkligen de är bland de gulligaste man kan göra.

Haha ja ni kanske inte bryr er men ska iallafall knata iväg och hämta so papprerna nu sen sätta igång att plugga, puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0