Död cheeyy

Efter jag bloggat så hade jag tänkt fa och träna med Karro, men hittade fan inte orken någonstans! Så Lina kom hit osv, vi for ut med Fredrik och ja hahaaha råkade slå i skallen lite, bahaha typ svimma lite, hahaha ja men de är chill gillar att spåra med mina kompisar..;PPPp

Sen har jag vart med dom, Rickard, Johan, Robert, Simon ikväll typ. Haha fyfan va kul vi har haft ändå, först var vi på basen osv typ körde in i varann(?) Haha ja vi gjorde så jävla mycket, sen knuffade vi fredrik från hedenbasen till ok, hahahaha!! Nu ikväll har vi vart ööööverallt och kört på skoterspår, spåra runt i den hära lilla staden. Haha kul har vi då iallafall haft.
Men nu tar huvudvärken över och min krossade panna bahaha, godnatt om jag nu vaknar någon gång till liv för nu känner jag mig bara mer än död


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0