Blablabla

Under 2012 har jag..

Druckit alkohol? - Jo
Rökt? - Jo
Snusat?- nää
Rökt vattenpipa?- ja
Däckat?- nää
Blivit påkommen?- påkommen av vad?
Kysst en främling?- ne
Fått ett sugmärke?- jo
Gjort ett sugmärke?- ja
Har strulat med fler än en person under 24 timmar?- nä
Kysst en tjej i klassen?- jaa
Gjort något dumt?- jodå
Gjort något som du ångrar?- Ja.
Strulat med ditt ex?- mja
Fixat dig i timmar?- jo
Gråtit inför mer än 10 personer?- hm, nja kmr inte ihåg
Smygit ut? - Nä
Sovit brevid någon av samma kön?- jaa
Sovit brevid någon av motsatt kön?- aa
Lekt med någons känslor?- nej
Älskat någon så du skulle kunna göra vad som helst för den?- har jag gjort hela året
Gråtit dig till sömns? - Ja.
Gråtit framför någon du älskar?- Jo.
Har haft sex ute i skogen?- nä
Kysst en kille? - Ja.
Vaknat av att du gråter?- Ja.
Skrikit ord som hora och slampa till någon - jo
mått bättre eller sämre av alkohol - både och
Blivit slagen på skoj?- jo :)
Lärt känna över 10 stycken nya människor?- Tror jag nog!
Gått bakom ryggen på någon?- nä
Varit på sol semester?- nää
Badat i havet?- nä
Har haft snöbollskrig?- jodå
Sett en hel fotbollsmatch?- Jo
Inte sovit på en hel natt?- Ja.
Varit på sjukhuset?- jo
sovit i över 12 timmar?- Jo
Sett en film mer än 10 ggr?- jo
Tagit någon på röven?- jadå
Lärt känna någon via internet? Ah
Velat dö?- jo
Fått ett IG?- jo
Åkt buss i över 10 timmar- nej
Varit ute en hel natt - jo
Blivit tagen av polisen - jo de har jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0