Wihooo

Gårkvällen var väl inte mera än suuper lyckad! ;-)
Nu idag har jag iaf vart med Lassi & Karro hela dagen. Käkade middag på milano, sen for jag & K hem till hon och dära har jag spenderat hela kvällen. Fyfan vi har skrattat så mycket så jag tror fan att jag aldrig kommer dö nu, eftersom att ett skratt förlänger livet. Haha nämen nu sitter jag hära med kemi boken, kom ju såklart på att jag har kemiprov imrn såhär på kvällskvisten. Sen har jag musik prov på tisdag också, sen ska jag läsa en bok på 400 sidor den hära veckan.. Känner ju att de som aldrig kommer gå, men nu ska jag plugga så jag slipper göra om de hära förbannade provet!
Lägger kanske ut någon bild sen om jag inte kan somna, men godnatt annars


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0