Skinny love

 

Du tror att du äger mig, bara för att jag älskar dig. Mig kan du slå, men jag vågar ändå inte att gå. Du river mitt hjärta men vill ändå ha mig kvar, för utan mig har du ingen. Jag är så kär, kan inte se dina fel. Kärleken har rivit ut mina ögon, jag är blind. Jag ser bara det bra, i saker som egentligen är dåligt. Ett slag tar jag som en kram, tårar är som skratt. Jag har inga känslor kvar, kan inte se det hemska som var. Du säger att du älskar mig, du kysser mig ibland, men aldrig att vi kommer gå på kärlekens strand. Om jag flyr, kan jag inte leva. Jag kan inte fly för du håller mig fast, jag är blind av kärleken, kan inte se dina fel. Jag är blind av kärleken och tror att det är du som gör mig hel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0