Ett försök till

Nä nu jävlar ska jag göra mig ett till försök till att blogga.
Fast dock lovar jag inte den bästa uppdateringen för jag har sommarlov och försöker att vara ute så mycket som möjligt! :-)

Igår var jag iaf med My, Julia, Fanny & Lina. Vi var vid hängbron nån timma och typ chillade, sen for jag, F & L till stan en snabbis träffade någon Alexander & Johan? Sen for vi till my var dära ett tag. Fast jag och L drog typ ganska snabbt, for till Andre så var Johan & Fredrik dära också. For ut och var med några andra, var typ i brännberg, bergträsk osv.. Jaja men kbry
Idag vaknade jag av att L kom hit och skulle väcka mig, men hon somnade bredvid mig ist sen vaknade vi och for till max med Andre & Fredrik. Ja osvosavv... Sen for jag & L till Fanny så kom Karro också! Men nu ska jag fixa mig lite för ska ut nu igen typ, om jag sitter vid datan nå mera bloggar jag sen!


Kommentarer
Postat av: Emelie

hej :) vars har du köpt linnet som du har på dig på bilden?:)

2011-07-19 @ 17:22:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0