Hmm..

Många som vill att jag börjar blogga igen, men ah. Frågan är om man har tid & ids. Lite ovanligt att gå från 100 läsare till typ 20, haha! ;b men ah okej.
Så blogga eller inte blogga är frågan?

Idag var de först skola som vanligt . Sen träffade jag Lina en snabbis så fixade vi lite grejs, sen skjutsade fredrik mej till bowlinghallen så bowlade jag med handbollslaget! :-) Hade nästan glömt bort hur kul de är att bowla, fast har dock bara gjort de förut på kalas osv.. Sen drog vi till kansliet och åt pizza, och nu sitter jag hära och väntar på Karro och Emil, ingen aning vad vi ska göra men blir väl se någon film eller nåsånt. Är grymt sjuk och har vart de nu i 2 veckor, plus att öronen har börjat göra aaas ont? Jaja hejdå


Kommentarer
Postat av: alma

duktig lantz ! HIHIHIHIIHHI

2011-02-09 @ 21:38:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0