Hustler

TJENAMÅSS!
Praoen idag gick bra, var jäävligt mkt folk vid lunch men de är trevligt :-)
Lunch åt vi på skolan, men de var så jävla äckligt. Så senare efter någon timme fick jag & Paulina en pizza hihi :D
Efter praoen kom Karro till mig, hon var fan helt jälva störd hahaha! Sen så kom Fanny också, vi väntade på Alma. Sen for vi ut och cyklade, när vi kom till cykel&mek märkte vi att jag hade punka haha. Men ah, vi cyklade vidare till elund. Gick på ica så köpte vi en chipspåse & en dricka, smaalt! Sen så satte vi oss på snabel och lirade kort, haha! Alexander kom också dit ;p Var där någon timma sen skulle vi ta bussen hem med cykeln och står och väntar på den ett tag, men så visar de sig att vi har missa den haha. Så jag & Fanny cyklade hem. Nu är jag med Rickard vi ska se film sen imrn ska jag börja praoa tidigare för Toni är ensam så han behöver mer hjälp! Men vi ska slå på en film nu!




party

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0