All i do is win

Tjululu, bloggade inte nå igårkväll. Vi for iaf först till Lina och chillade, sen fick vi för oss att åka till pappa så då gjorde vi det. De var jag, Rickard & Karro som sov dära iaf :-) Sen när vi vaknade gjorde vi inte så mkt, spelade bluff HEHE. Sen for vi på max, jå fyfan så fint de satt i magen, eller de var jag & Karro som for på max. Men iaf sen for vi till Lina ett tag typ pratade om liiiivet.
Sen kom Karros mamma och hämta oss så skjutsa dom hem mig, då var Alma & Fanny hära och vänta på mig. Efter bara uno hela tiden HEHE! Ja men sen kom Fredrik & Andre, blablablablla vi gjorde typ inge. Vid 8 drog alla uton Rickard. Jag hoppade in i duschen så skärde han gurka & morötter och gjorde dipp. Såg typ halva filmen Flickan från ovan lr vad den nu heter, såg den på Julias blogg. Fyfan tårarna bara rinner till den!!

Imorgon börjar praoen också! Ska praoa på "den glada sweshoergjaöio vet inte hur man stavar de" med Paulina. 11.00-17.00 hela veckan. Det är helt okej för min del ;-) Sen imrn dirr efter äre AMkurs som gäller..


Kommentarer
Postat av: almaa

Ska praoa på "den glada sweshoergjaöio ''

HAHAH

2011-04-03 @ 22:19:02
Postat av: Anonym

vi ses på kursen / den mystiske sweshoergjaöio

2011-04-03 @ 23:13:15
Postat av: Anonym

du liknar fergi på denna bild!

2011-04-05 @ 21:43:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0