Allt hänger på dej, ditt val.

Tjenispenis, är faktiskt liite gladare nu än vad jag vart dom senare dagarna. Men de är för jag har haft världens mysigaste kväll ikv! :-)
Idag på morgonen kom Karro till mej och tvinga iväg mej till skolan, sen så drog jag typ vid 1 för de vart så himla mkt gorm.. Då for jag till Karro och ja vad gjorde vi? Kollade på tv och pratade typ, sen efter ett tag kom Rickard.. Då började jag och Karro dampa som faaaan, vi typ satt och skrek och massa hihi. Sen efter ett tag kom Emil, dom färgade hans hår och jag & Rickard var uppe och pratade lite vi behövde lösa.. När dom var klar kom Emma förbi bara ett litet tag, senare på kvällen drog jag, Emil, Karro & Rickard till björns skola och spelade brännboll, var några småungar med först. Fyfan vad grym jag var, många frivarv ska ni allt veta ;-) Sen kom Th, Pontus, Victor & Mia förbi. Då chilla vi typ bah, dom drog efter en timma typ, då gick vi andra hem till Karro och gjorde it så mkt, sen nu är jag hemma. Har just fixa klart allt så nu ska jag sova!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0