Rörbäck

Tjulul är i rörbäck nu lr har ju vart de länge. Men ajja, vet inte va vi ska göra sen, vi har planer på fiska men de kmr säkert it bli av hahha :D Nu väntar vi på mat oså, men nu vet ni jag lever ork it skriva mer. Rickard vill gästblogga haha ;-)


knull kalas !!
hejhallå . nu kan vi börja med att rickard samuelsson är en papp skalle han säljer fan bara skrot till andra , ja jag köpte ju en moped jävel av han men då var de ju ingen cylinder fotspackning på skiten så de är bara beställa nytt skit . ja o de dära me fiska jag ska använda sara som sänke när vi fiska ja kastar ner hon i vattnet så får hon ligga dära o skrika när de kommer fisk eller nå annat :). Nu så gör mammsen mat åt oss de bli nå skit !! men allt går ner de är bara hoppas på de är äckligt för ja äter inte samma o jag och sara har mat tävling :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0