Love the way you lie

Jag har it blogga nå på typ länge, men först vare rörbäck. Sen så nu i helgen har de ju vart boden alive så jag har faktiskt inte suttit de minsta lilla vid datan. Men kul har jag då haft som fan ;-D
Jag hinner nog it skriva mer, för nu ska jag packa om. Åker tillbaka till rörbäck imrn! Måste träffa min älskade My imrn, för hon åker till grekland om typ 3 dagar :( Menmen, lägger upp bilder när jag packa klart


Uppdate;

Nä fyfan va sur jag blir, alla mina kläder är ju i tvätten & de är inte tvättat ännu!!!!! ÅHHH ska upp 10 imrn och jag ska vänta nu på att vi ska tvätta & torktumla de?! Fan kmr ju va uppe länge, hade ju tänkt slå på en film menmen nu sket de sej!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0