Visa mej vägen, till dej

Haha, roligt liv jag har alltså.. :-p
Jaja, pallade typ inte träningen, allt är bara jävlart åt helvete nu så. Kan fan inte ens träna utan attt börja tänka på allt, ja de kan väl bero på att jag it har nå vänner kvar dära & ingen pratade m. mej under hela träningen typ blir bara sur när jag tänker på laget. Men ja, de finns inget jag kan göra så! Nu ska jag försöka sluta vara emo i min blogg.. Vad händer imrn? Ingen skola antar jag, vill inte gå dit.. Ska bara vara hemma på dagen så ja, träning imrn. Ska försöka hitta nå bilder jag kan lägga in, var länge sen jag gjorde de :-)


Kommentarer
Postat av: mykrutrök

jag pratade med dig under hela träningen <3 !



bästvän du kan prata med mig !!

2010-01-13 @ 17:41:09
URL: http://mykrutrok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0