Tonårstankar

För det du gör har jag redan gjort och det du
säger har jag redan sagt. Det ni bråkar om och
vad ni visar dom. Lyssna här för du får ingenting utav
det. Men kom ihåg att det é du och det du gör é
vad du kommer bli det é ditt liv.
Läget, hur é det? Jo det é lugnt, själv? Ah,
jag vet inte det känns tungt. Varför då vad har nu
hänt? Bråkat med din mamma? Jag det har jag. Det sa
jag medensamma. Min mamma tycker inte om dom jag
umgås med. Hon snackar om knark sprit och vad som
kommer ske. Okej men det förstår du väl det finns ju
runt omkring dig.

Du rättar mina fel och det du gör med
glädje för att det inte fanns nån där för dig, sån
som gav dig råd som du ger until mig ta tag i det då
du kan lära av mina fel så slipper du komma hem
until mig med såna spel det ska jag men förstå mitt
problem visst har jag hamnat fel det är fel på vårt
system jag vet att ni äldre bara vill mig väl men
det jag söker det é en utväg




Kommentarer
Postat av: Lina

I will try to fix u<3

2010-01-27 @ 18:23:58
URL: http://liinnna.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0