HAAAAAAAAAAAAAALLLÅÅÅ era uteliggare!

nämen hej på er , vafan göra alla nu en sån häära sen sommar ?! ja jag är då hemma om nån undrar ! sara är nån stanns långt bort vet inte vart exakt . så då tänkte jag att ja fixar de hära för hon verkar inte lägga ner så mkt tid på sån hära skit nå mera , och de tycker jag är bra , för de är inte så roligt o sitta o skriva om att allt är runes fel , bara för han är lite o trög så behöver inte alla mobba han för de ! Men jag tycker de är roligt så vad ni än säger så kommer JAG göra de men jag vet ju inte om ni vill de nå mera med tanke på att han växer också och kan bli en stor och stark kille som slår alla sen men vad gör de ?. Då kan man ju tänka tillbaka när han var liten o mobbad :)
Ja men vadå alla tycker de är roligt att mobba han så ja tycker ALLA fortsätter med de som vanligt :)
 HITTA NÅN BILD !! :D fan vad kinky !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0