Gästblogger number 2

Chacha bloggen julia här! ;ppPPPppPP så vare inte så.

ne skoja ba, men iaf sara är ju i västerås och såg att rickard hade våldtagit bloggen så tänkte passa på jag också!
Hon måste uppdatera oftare annars är det bååååååååååring, alla är så lata med uppdateringar nu och nu har jag kollat igenom lite bilder har hittat sexiga bilder på mig och sara man ba mums!
Ne men helt serious fan vad jag saknar att vara med sara fett mke typ 24/7 drog till elund hela tiden och såg när Rickard och Andre satt och skruva eller när vi for ut med fredda överallt och ingenstans, alltså det är sjukt hur mycket tider förändras och tider går snabbt haha härliga tider det , man blir typ happpyy , alla elund tajms.
Men men nu ska jag inte tråka ut alla ni sitter väl och pillar navelludd eller någonting nu ihih busig jag är menmen thats life when u party naked.
skoja hahahaahhaa
åååh nolife hära men man ska ju vara oseriös i andras bloggar det är ju bara roligare.
PUSSAR
Först lite bilder ;)


Ni kommer aldrig få se nån mer sexigare bild än den hära !

snea tjejer____95o96 ;pppppppppppPPPPP ;DD


PÖZZZ

Stor mellan eller liten ? ;)

;))))))))))))

Saras snygga ass, i rickards garage ; )))

när vi skolkade hel dagen på den där mil grejen och var med rickard och andre hemma hos dig sen när fredde kom också jaa, härliga tider ;)


SNIPP SNAPP SLUT SÅ VAR SAGAN SLUT :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0