aeghr

År 2009 så..

Vilken klass gick du i - 6am
Vad hade du för hårfärg - Blondt
Hur lång var du - 1,69 cm..?
vem var du kär i - mike
Hade du nån Pojk/flickvän - aa.
Vad brukade du göra på fritiden - Allt som jag gör nu..?.
Vilka umgicks du med - lisa jossan linnea paulina moa wille rösse sandra typ
Var allt Bättre då - ibland känns de så, men ibland it
Skulle du vilja gå tibx dit - ao
Har du förändrats - Japååå

Nu:
Vilken klass går du i` -
7an
Vad har du för hårfärg - Blondt
Hur lång är du? - 1,70 cm!
Vem är du kär i - rickard
Har du nån Pojk/flickvän - mjaaaaaaaaaaaaaoo
Vad brukar du göra på fritiden - CHILLAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!
Vilka umgås du med - rickard, elund dräggen, emil, karro, mia, sandra, ja it vet ja vikka ja är med, hela jävla sveftige
Hur ser du ut - Ja it vet jag

Har du:
Kysst någon -
  Aooooooooo
sovit brevid någon med samma kön - jeeepp
sovit brevid nån med motsatt kön - jaoo
slagit ner nån - JAAAA
Ljugit för en bra vän - säkert
Svikit någon - säkert

Vem:
Skrev du senast till på msn -
ja de minnns jag då fan inte
Kramade du senast - r1ck@rd
sov du hos senast - rickard
Vill du vara just nu - jamen saralantz?!
Ringde dig senast - pappa

Vad:
Drack du senast -
 dricker inte 
Köpte du senast - fanta =) 
Gjorde du igår -
var med rickardddd, vAR PÅ BILTEMA
ska du göra imorn - de e lurt
Vill du göra just nu- ZzZ.. Sova
Åt du senast - mat
Är närmast dig som är rosa - mitt armband



Kärlek :
Du är kär nu -
Jaaaa
Du har sårat nån så den började gråta - Jodå
Nån har sårat dig så du börjat gråta - Jadå

Ärlighet:
Du har gjort nått som du lovat nån annan att inte göra -
jepp
Jag har gjort något som jag har lovat mig själv att inte göra - aaa
Jag har smugut ut utan lov - aaa
Jag har ljugit för mina föräldrar vart jag är - Kan ha hänt
Jag har en hemlighet som ingen vet om - Många
Jag har fuskat i ett spel - aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
jag har struntat i ett prov - Ja

Dåliga Tider:
Jag har skadat mig sjäv - de är lurt, cuttar mej varje dag :P:P:P:P:P>#3<33

Jag har druckit alkohol - smakat
Jag har tagit medecier mot drepression - Nej
Jag har sovit en hel dag utan att behövt det - Ja, många gånger
Jag har vaknat gråtande - Ja, jhahahaha
Jag har somnat gråtande - Jadå

DÖDEN:
Jag hatar begravningar -
Aaa.
Jag har sett någon dö - Nej
Någon du Har känt som nyligen som dött - nej it vet ja


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0