Henka - Ni känner mej inte alls


På gott eller ont så vet du mitt namn, kanske gått förbi fort eller skakat din hand
eller så har jag varit hon som inte pratar alls. Folk säger att jag ser dryg ut ibland
jag hälsar tillbak bara lyft upp din hand kompis. Jag brukar oftast va på glatt humör.
Hatar att slåss vill oftast hålla mej utanför, vill inte dra till mig allt för mkt uppmärksamhet
Men ändå äre folk som vill att jag ska få problem så dom snackar mkt & sprider sina rykten?!
Nog om de.. Kompis vi kommer va vänner i vilket fall, men du känner mej inte alls.
Du har nog hört mitt namn, vänta innan ni dömmer mej. Säger ni saker som inte är sant
spelar de ingen roll för du känner mej inte alls


Kommentarer
Postat av: Lisa [ENDASTLISA]

Hello there :> Gjort idag då? ;*



Om du gillar min blogg får du gärna bloggälska mig så du itne tappar bort den i blogguniversum ;*

2009-09-07 @ 19:18:11
URL: http://endastlisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0