NU BÄR DE AV, haha ;-D

Tjululu alla söta läsare! ;-)
Idag var de först skola, sen drog jag & kolla när Julia pierca näsan. Haha fan vad jag börja garva för hon typ lipa hihi (a) Sen drog vi till mej för hon var tvungen & rengöra de osv.. Vi tränade inte för jag kände att jag inte ville med mitt ögonbryn, men måste väl ändå imrn! Så vi drog till elund och var m. Marklund, typ såg film sen kom Högberg och då åkte vi till Rickard! Fredrik var dära också, sen kom Runää oxå ;-) Vi drog ut m. bilen osv. Sen hitta vi han Th & han Robert också, ja gud så kul vi har haft. Bara glidit runt & mobba Th (a) Haha, vid 9 åkte jag & Julia hem. Nu har jag duchat & nu ska jag lägga mej i sängen och smsa med älskling ett tag :-)


Kommentarer
Postat av: Anonym

hahah sara du är så jävla cool som "glider" runt i din epa traktor. hahhah så jävla ballt att åka epa va. host..

2009-10-08 @ 22:09:23
Postat av: linda

hur gammal är rickard? ;)

2009-10-09 @ 13:42:26
URL: http://liindagronlundd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0