I am crying.. For you,

Tjoho :-)
Skola idag, var inte på temat idag så slutade typ kvart över 2 för jag hade glömt grejer. Så var med Jöllebölle ;-D Vi var typ i stan sen drog vi på vidars & jag köpte ett nytt headset, för jag trodde att mitt gamla var trasigt men så vare inte utan de var fel på min tel! Så nu är den på lagning, igen.. Jaja, klockan 6 äre träning, till 8. Ska försöka hinna till Rickard eftersom han är så grinig & vill träffa mej idag ;-) Haha nämen klart jag vill träffa han jag med.
Kanske skriver senare om jag hinner..


Kommentarer
Postat av: pauu ;* <33

du måste fan blogga oftare!

din blogg är så intressant! ;D

2009-10-12 @ 11:06:47
URL: http://jagdiggarhonom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0