Förlåt

Vet inte riktigt varför jag it har skrivit förens nu? Jag har ju inte vart i skolan idag, för hade & har haft skit ont i magen idag. Vet inte riktigt, men känns typ som någon hugger med knivar. Om jag ska förklara hure känns, haha okej de där lät lite cp. Men jaja, har bara tagit de lungt idag. Börjat på en ny header och den är skit ful men ja jag vet inte orkar inte göra nå snyggt lr nå. Imorgon så äre skola, uh för tisdagar. Går till halv 4 och inga raster utom lunch, efter skolan måste jag hem på en gång och packa osv. Till helgen åker jag till sthlm & vi ska flytta då. På torsdag ska dom hämta möblerna så jag måste ju ha packa ihop allt i kartonger då, ska fråga My om inte hon ids komma & hjälpa mej imrn lr något.. Men nu ska jag ringa pappa & höra hur han mår.. :-)


Kommentarer
Postat av: anonym

ska du flytta till sthlm ?

2009-11-18 @ 22:54:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0