För oss, då blir nog de bästa inge mer..

Tjo, idag var de först skola då ovanligt jo jag vet. Sen var jag på stan m. Flisan, Ingemar, Cissi & Rickard. Vi satt typ på gallerian fett tråka osv. Vid 5 åkte jag & Rickard hem till honom så käkade han. Sen skulle jag och kolla på handbollsmatch. Vi fick utsée matchenslirare och ge dom en kram typ, hehe nr 4. HEHEHE, okej bara Moa & my som fattar typ. Sen gick jag & Moa till mej och kollade i skolkatalogen & lyssna på musik och snacka om allt typ! Har ju inte skrivit men igår så hade jag & Moa vart vänner i 2 år! Ska lägga upp lite bilder från tider jag vart m. hon :-)

Blogg.se verkar typ lagga lr något just nu. Kan inte lägga upp bilder :s Men får väl göra de en annan dag då, nu ska jag lyssna på musik ett tag och bara tänka på allt. Hör av mej om inte allt för länge!

xoxo


Kommentarer
Postat av: my bäckman

haha jo fattar precis!;D

2009-11-06 @ 23:00:55
Postat av: mikaela :)

hejj :) tjänar du pengar på din blogg ? :)

isf hur gjorde du ?

2009-11-08 @ 16:14:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0