Blogg suger :D

Har typ inge att skriva, eller jag vet inte om vad jag ska skriva om?
Hur jag mår?
Typ är as förrvirrad, jag vet inte själv vad jag vill & dom närmsta förstår vad jag menar med de..
I fredags var jag & My i luleå, kollade spelning. Mike & Fillson/Magi & Labra lege var väl dom vi kollade på, gode bra var de iaf. Var där m. Jossea också, jaja vi kom hem vid 1/halv2 nåsånt. Sen igår var jag m. massa folk, typ Mike, Päron, My, Berkan, Emil, Victor, blablbal orkar inte skriva alla. Jag läggger upp några bilder ist.


Kommentarer
Postat av: Lina

i dom bilderna du är osminkad på kan jag nästan se den gamla lantz komma fram

2009-11-01 @ 19:15:20
URL: http://liinnna.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0