2012

Tjululu :-)
Skolan idag gick snabbt, hade matteprov annars vare inge speciellt! Hade sjukt ont i huvudet på sista lektionen, som tur var fick vi sluta tidigare. Då gick jag till stan skulle träffa Moa, då träffa jag Rickard & Op också. Så var i stan m. dom till bussen gick hem, då åkte jag & Moa hem till mej. Jag duschade osv, sen vid 5 for jag & Moa te stan igen, var m. Chrille, Åström, Emil, My, Karro, Elina & Linus typ. Trevligt trevligt, satt bara där typ. Sen drog jag, Moa, Elina, My, Karro & Linus till bion. Vi såg 2012 sjukt bra var den alltså, eller den var lite seg i början men sen.. Gud vad man lipade asså! När den var slut for jag, Karro & My till björns. My fick sej en laddare sen hämtade mamma oss! My ska sova hära inatt, jag vet inte riktigt vad vi ska göra ;-) Men vill hon säkert skriva i sin blogg. Så jag hör av mej imrn istället, hoppas ni haft en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0