snygging ;>

Vet att jag inte skrev igår, men jag var medveten om de... Men jag har en bra anledning också!
Jag hade ingen data! Har fått en ny hos pappa, eller igår höll vi på fixa den såja..
Men igår då:

Vi skulle te brandstation m. skolan, men när vi kommer dit så är dom som jobbar dära tvungen
att fara iväg för de hade börjat brinna i ett hus på tg. Så vi åkte tillbaka till skolan, inte för vi behövde
jobba nå.. Slutade 12 och allt så de var bara chill. Gick te Lisa då! Vi hoppade studsmatta och bara
stekte på i solen. Åkte hem redan vid 2 för hon skulle vara m. Ellen!
Gjorde inte nå, halv 5 åkte jag på träning. Gick as dåligt, sen åkte jag till pappa & då har jag bara
umgåtts m. Ante osv..

Idag har jag inte gjort nå förutom skola! Senare skulle jag typ vara m. Ante & Felix
Har träning ikväll också, så de blir säkert bra.
Hela helgen min är förövrigt fullbockad, haha!
Fredag: Först luleå, venne om jag får med mej någon? Sen åker "vi" fem från björns som brukar
umgås med varandra och äter på kina, sen filmkväll hos någon av oss : )
Lördag: Handbolls match/matcher. Umgås osv
Söndag: Fotboll med fl-94 i gällivare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0