MÄL

Vaknade tidigt idag med, för vi skulle kratta på bossevallen klockan 10.00, var as tråkigt och
vi var tvungna att vara dära tills klockan 12.00. Då stack jag in te björns och var m. Wille och Ante.
Vi var typ på badstranden gjorde inte så mkt ;)
Sen drog Ante, då var jag och Wille ute några timmar, hade tråkigt som fan. Sen så gick vi te han och
bestämmde oss för att fara på max, Danne följde. När vi käkade kom Sandra också. Vi cyklade te boden
arenan och spelade lite fjutbaalll. Tråkade som fan dära sen! Så jävla tråkigt så vi cyklade in te stan.
Fick en cola av Wille :D  Men Sandra var tråkig och drog hem! Då stack vi te mej och fotade haha, proffset själv!
Men måste städa nu, har ju fått massa kläder av min kära mamma.


Kommentarer
Postat av: madde

Men inte riktigt på prästholmen men på tågstation? :D för ja tror jag såg er ;)

2009-05-18 @ 20:24:55
URL: http://maddekarlzzon.blogg.se/
Postat av: Anonym

Frågestund i bloggen nu! Den som kommer med bästa frågan enligt mig får ett presentkort från kicks på 250 kr, så passa på!

2009-05-18 @ 20:29:11
URL: http://emmiealina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0