NEED HELP

Igår kväll kom Lina, vi var med H också. Kollade film & så försökte han fixa nå i min
data men fattade ingenting, haha.



Idag så lär jag väl inte göra nå, skulle egentligen vara m. Moa men hon har läxa och ja.. Jag antar att de
inte blir nå men man kan väl alltid hoppas.
Just nu så har jag sånhära panik typ:
Vet inte vad jag ska ha på skolavslutningen?
Hur ska jag klippa mej?
Måste bli brun till skolavslutningen
Behöver pengar
Behöver ny internett sladd, skrivbord & spegel.
Behöver en pappa som kan betala nån jävlaste gång

Är inte på bra humör om man säger så.. Men de går säkert över, fast de vore ju gulligt om ni kunde
lämna någon kommentar om hur jag ska klippa mej iaf.. :)



Typ såhära ser de ut nu, vill nog klippa uppklippt men ja..
Jag är ju rätt feg av mej, blir de svårt att sätta upp de till sommaren då?
Man vill ju oftast ha uppsatt då..


Kommentarer
Postat av: agnes

Sheit vad långt hår du har gmn :o visste inte att du hade så långt :) hihih.

men klipp typ mer uppklippt! går alltid fixa m klämmor osv, hade åxå lite beslutsångest när jag skulle göra det(: men det blev bra och nu vill ja klippa mera ;) heheh, och slinga lite elr nå :DD fast du e snygg i allt. puss gumman & hoppas du hare great <3

2009-05-03 @ 17:10:18
URL: http://aagneskarlshon.blogg.se/
Postat av: lisa(:

Du ska lätt klippa upp det ! Jag tror att du skulle passa grymt bra i det :D <3

2009-05-03 @ 20:56:12
URL: http://lisagn.blogg.se/
Postat av: J

Klipp inte upp det säger jag dig! ;o

Du har så jävla fint hår nu gumman och om du klipper upp det kommer det vara svårt att sätta upp det och det kan se tunnare ut. Alla säger att man kan få mer volym om man klipper upp det, men du kan du få iallafall av volymmaster eller en tuperingskam. Så jag tycker inte att du ska klippa upp det. Men kanske en pannlugg? :D

PUSS, du är bäst!

2009-05-03 @ 23:09:14
URL: http://jjullaan.blogg.se/
Postat av: Feliciaaa

tker du har skiit fint håår så jag tkr att du ska ha de som du alltid brukar :D (om du undrar vem ja är så var du och ja me varandra när vi var småå ..)

2009-05-04 @ 21:19:13
URL: http://flundh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0