Josefin Laestadis

Gumman du vet inte hur mkt du betyder för mej, jag vet att de kmr ändras osv.
Men du kmr alltid vara som en syster till mej <3





SCHOOOL TODAY, jätte ovanligt :)
Sen for jag till Moa, Malin var också dära. Vi fixade oss för vi skulle på kina med handbollen!
For dit vid... Halv 5 typ! Käkade och så fotade vi en massa, eller jag hade inte med mig kameran
men Moa hade de. Fast hon är ju inne på ebuddy så hon kan inte skicka bilder. Men antar att hon
lägger ut några: www.moabernhardsson.blogg.se
Nu ska jag packa klart de sista sen duscha. Blir ingen bloggning över helgen. Kommer hem
måndag-kväll vid 22.00! Så kommer tillbaka på tisdag, antar att statestiken kommer sjunka!
Men hoppas alla söta läsare fortsätter läsa sen :)
Fast nu ska jag fortsätta, hoppas ni har en bra helg för de ska jag ha.


Kommentarer
Postat av: Anonym

hahaha nej men vi skulle cykla till björns för att träffa dejj :p <33

2009-05-29 @ 23:59:11
URL: http://ssandraniilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0