Jag vet ingenting

Skolan idag, satan så segt de gick. Även fast vi inte hade någon "riktig" lektion.
Sen så drog jag en sväng te Wille, snodde hans tröja, venne när han ska ha tbx den?!
Vi cyklade iaf te mej och var m. Sandra, fast Wille drog typ på en gång för han sku va m. David!
Men jag och Sandra skulle ändå till henne, så vi for dit och käkade typ nå kyckling nått, hihi.
Träning kvart i 5, gick inte bra. Vet inte varför men brukar gå bättre :s


Hittade den dära bland mina mottagna filer, vet inte vart den kmr ifrån. Men rätt söt var den väl? :)


Kommentarer
Postat av: lotta

gumman , du var ju jätte duktig på träningen , det gick ju jätte dåligt för mig ..

älskar dig <3

2009-05-26 @ 16:22:57
URL: http://charlottabboman.blogg.se/
Postat av: felicia

den var jätte söt ! :)<3

2009-05-26 @ 17:59:31
URL: http://feliciamcmurry.blogg.se/
Postat av: jenka

ahahahah de va ju ja som skicka den x)

2009-06-04 @ 18:05:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0