Jag ska gå vidare!

Igår när vi kom till mej så bestämde vi oss för att cykla till solariumet och sola, eller bara
jag som solade men iaf.. Fick en liten bikinirand, hihi! Sen for vi ut och fotade vid vattnet och bara
myste på. Vi hade planerat att vi skulle vara m. Emma & Linn så vi var med dom och cyklade till
tg, dära var massa folk också, så vi hade bara skoj :)
När vi skulle cykla hem så hände krockade Linn & Emma i ett träd, och jag & Moiz åkte ner i diket..
Så kan de gå (a) Moa & jag kom hem vid 11 kanske, då så satt vi vid datan och redigerade bilder och
pratade på osv.. Vid halv 3 somnade vi typ, så idag vaknade vi typ 14.00 när Turkis ringde (Jossan)
Jag duschade osv sen kom Turkis, vi for te max så käkade jag och Moiz. Annars har vi väl bara skrattat
och haft kul. Lägger ut bilder i ett nytt inlägg, en jävla massa kan jag lova er, haha!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0