för du är underbar

Skola idag, sen så for jag te Lisa ett tag, hon fixade kläder osv sen så for vi till stan
jag köpte:
Fotbollsskor
Benskydd
Skolavslutnings klänning

Eller sen så köpte jag & Jossan, Lisa, Linnea godis till ikväll. Totalt kostade allt 136 kronor (a)
Jag & Lisa for till mej och fixade oss, hon lockade mitt hår osv. Tack gumman :)
Sen så for vi till kina alltså, jag, Jossan, Lisa, linnea och Paulina. Vi som brukar umgås på skolan
osv, eftersom vi splittras snart.. Menmen iaf alla utom Paulina åt friterad kyckling, hon åt nå konstigt
med nötter, hihi. Sen gick vi till mig och fotade osv, håller på ladda in bilder nu så bilder kommer...
Men iaf sen kollade vi twilight, alltid lika bra! Men vi hade iaf jättte mys brudar, ni ska veta hur mkt ni betyder
för mej <3


Kommentarer
Postat av: linnea :]

sjukt bra kväll!

älsakr er :) <3

2009-05-09 @ 10:01:46
URL: http://liiinneaah.blogg.se/
Postat av: lisa olander : )

jag kan inte beskriva med ord hur mkt jag älskar er <3

2009-05-10 @ 11:35:41
URL: http://liisaolander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0