F A L S K

Skrev inte igår som jag skrev att jag nog inte skulle göra heller..

Först var de skola igår, seriöst fan vad jag längtar till sanden. Alla typ hoppar
hopprep eller nå annat tråkigt shit ;o
Sen vid 15.00 åkte jag till Moa som var med Malin. Vi körde kurragömma m. Kim & Jesper, hehe.
Men det var inge kul, så vi for till godisarenan och köpte godis för 84 kr!
När vi kom till Moa igen så gjorde vi tacos, lr det var typ bara jag som gjorde det -.-
Vid halv sju for vi till trångfors och typ umgicks med massa. Alla smällde ju typ smällare osv..
Står ju också i tidningen om de, haha för de var några som smällde postlådor osv, HAHA.
Sen for vi omkring och cykla m. Viktor, eller Moa & Malin tog deras cyklar och for iväg så jag vart 
ju typ helt själv för jag skulle försöka komma te heden men Moa och Malin hittade mej innan jag
gick helt vilse, hahahahahaha!
När dom hade hittat mej så cyklade vi te heden & fotade och bara myste på : )
Vid tio gick vi in, Malin gick typ hem direkt.. Moa & jag var typ as trötta så vi la oss i sängen vid
12 och pratade om allt & inget. Spelade även in några filmer som vi inte kunde sluta garva åt,
hahahaha! Men vi somnade iaf typ vid 2 kanske.

Idag har vi solat & ätit jordgubbar, glass och våfflor! SOMMARKÄNSLOR
Annars har vi väl typ bara segat, eller vi var uter och cyklade ett tag också. Men så himla varmt
så man håller ju på att dö.
Men kan inte skriva mera, hör att Moa har duschat klart nu, vi ska till mig. Så sover vi dära med
så ni får ha en bra fortsättning på dagen. De ska jag iaf ;)


Kommentarer
Postat av: Anonym

hehe vet baby ;)

2009-05-02 @ 01:47:00
URL: http://ssandraniilsson.blogg.se/
Postat av: Stina

Sanden är inget och längta till, tro mig ;)

2009-05-04 @ 17:26:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0