Det var ju gott, hosthost. HAHA

Skolan idag, tråkig. Sen så gick jag te Wille, vi satt vid datan sen så kom Rösse, då tog
vi bussen te stan och käkade på frasses, hehe (a)
Sen gick vi te mej och kollade lite på bilder osv, dom for hem vid 17.00. Då gjorde jag inget..
Fast for till björns redan vid 18.00, vi var ute och ba snackade osv. Sen vid 20.00 kom Nea och
Flisan, var med dom ett tag.. Sen gick vi te Rösse och studdsade! Fast vi orkade typ it, så då drog
vi till Wille och såg film. Eller jag vet inte riktigt om jag kan säga att vi kollade så mkt! Typ pratade mest
och tjocka oss.
Kan inte skriva så mkt för jag mst städa lite, tvätta bort sminket osv.. Imorgon äre match i södra bredåker
mot pajala. Vi spelade ju i 95serien i år, så jag har ingen aning om hur något lag är i år. Men hoppas vi vinner!
Jag är då taggad som tusan :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

saknar dig..

2009-05-16 @ 12:04:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0