"Är det mej du vill ha?"

den frågan har jag i huvudet hela tiden



Hej gullungar, först skolan idag det gick rätt snabbt. Sen var jag med Wille och Rösse. Vi gick
till ica och så köpte Wille nå, sen for vi till Rösse och hoppade studsmatta. Sommarkänslor
Så pratade vi bara lite om allt! Sen gick vi in till han och satt vid datan, drog hem vid halv 4
och då somnade jag sen vaknade jag av att Moa ringde, och då hade jag lite bråttom. Hade träning
så bytte om sen for jag dit, gick väl inte så bra. Men nu ska jag gå och duscha sen sova antar jag..
Om jag nu kan, är jävligt pigg!


Kommentarer
Postat av: Carro

Sv: Tack. =D

2009-05-12 @ 22:32:07
URL: http://iamcarro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0