undviker du mig?

Skola idag, typ vanligt.. Eller råkade visst somna, men he gör inget. Var bara historia då!
Eller somnade igår när jag pratade m. Mike oxå (a)
Jaja, sen så for jag till stan och var m. Moa, vi käkade på frasses, alltid lika smala.
Sen kom Jossan. Vi gick till bibblo och var dära och gjorde.. Inget alls! Sen så for vi till mig
och typ satt vid datan och dom dampade som fan. Sen så for jag och Moa till bodenarenan
och kollade på nå shit, men for fun spelade ju iaf, så fick ju träffa Lina, jag och Moa baxade
bullar. Hehe, dom var typ äckliga.. Men jag orkar inte blogga, typ jobbit & har nästan tappat lusten
men jaja, tack till er sötisar som läser.

Det finns en gräns & sen så säger det stopp och jag har kommit till den gränsen där det inte finns nå hopp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0