Û

Vaknade vid kvart i 10, duschade sen for jag till hildurs! Jag & Moa skulle fota men började
med att stå och sälja lotter, det var ganska skoj. Sålde mellan elva te ett. Träffade Julia &
Amanda också! Sen fotade jag och Moa dom småa som spelade handboll. Sen drog vi till
stan och käkade på opalen sen gick vi till mig, typ fotade & sen försökte vi få fram min cykel
men he gick inge vidare. Så vi gick in och satt vid datan sen kom vi på att vi skulle baka
kladdmuffins, men he gick inte heller nå vidare.. Man skulle ha 4 msk kakao,
och jag trodde ju att det stod 4 dl kakao, plus att vi inte hade kakao så vi tog oboy ist, haha och
typ 4 ägg ist för 2 och tuuuuuusen kg socker typ. Sen så började hon "locka" mitt hår med en
volym master, ni kan ju bara gissa hur det såg ut(?) Jaja, sen så skulle hon hem så jag städade
lite osv. Lägger upp bilder snart i ett nytt inlägg, ska bara hitta sladden och kameran/kamerona,
Moa glömde sin kamera hära..


Kommentarer
Postat av: moa

IHIHIHI , SKAFFA GLASÖGON! jävla dl , hahhahahha xd

älskar dej bästvän <3

2009-03-14 @ 20:09:59
URL: http://moabernhardsson.blogg.se/
Postat av: jossssssssssee

haha dummmmefan!! "û"

2009-03-15 @ 17:43:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0