släpp inte min hand

Godmorgon sötisar! Vaknade just av att Lisa ringde, fattade egentligen inte vad hon
ville? Hon sa typ ingenting sen så bah, hejdå. Jag typ wtf? Haha, nämen sen så somnade
jag om, vaknade av att min data började låta, hm vems fel kan det vara om inte enkans? -.-
Jaja, jag ska iaf till Moa idag tror jag, eller jag vet inte när Mike kommer hem idag.
Det beror på, höhö men nu skriver jag bara för att skriva? Vet egentligen inte varför.


Bör du söka hjälp lr it ?
Gör detta test sen får vi se om du bör söka hjälp lr du kanske är ett geni ?


( ) ...låst in dina moppednycklar i mopeden?
(x) ...sprayat hårspray i ögat?
(x) ...trasslat in ditt hår i hårborsten?
(x) ...gått in i en lyktstolpe?
(x) ...fått tuggummi i håret?
(x) ...fastnat med tungan i ett räcke på vintern?
( ) ...slagit sönder ett glas när du ska hålla tal?
(x) ...missat blomkrukan när du skulle vattna blommorna?
( ) ...trampat barfota på en igelkott
(x) ...tagit på vänsterskon på högerfoten och tvärt om?
(x) ...slagit dig på fingret med en hammare?
(x) ...råkat trycka på stängav-knappen på datorn?
(x) ...snubblat på en fotboll?
(x) ...gett kattmat till din hund?
(x) ...kallat en lärare för mamma eller pappa?
( ) ...stoppat in en cigarett på fel håll i munnen?
( ) ...fått IG på fler än fem prov i rad?
(x) ...sprungit på ett litet barn? haha de var inte meningen (A)
(x) ...gått i en vattenpöl med ett hål i skosulan?
(x) ...tryckt in din nyckel i fel skåp i skolan och försökt att öppna? inte i skolan, men på badet. haha

Multiplicera nu ditt resultat med 5


15x5= 75%

00-25% Du är rena geniet
25-50% Du kan ju vara smartare..
50-75% Du kanske borde gå ett extra år i skolan?
75-100% Sök hjälp!!


Kommentarer
Postat av: MizthaNguyen (v.

svar: auw tack så mkt, nu har jag lagt till dig också :) allt bra annars? :)

2009-03-15 @ 16:53:49
URL: http://mizthanguyen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0