lova mig de

Vi tog silver iaf, det är ju bra :)

For igår vid 09.00, så när vi kom fram lämnade vi bara grejerna på hortlax skolan som
vi skulle bo på, sen var det match. Mot älvsbyn, vi vann fast vi kunde ha spelat mktmkt bättre
ändå. Sen så åt vi osv, Vid 17.10 var det match mot lillpiteå, vi förlorade den med rätt så mkt.
Men dom är verkligen bra faktiskt. Sen så typ sov jag hela tiden medans dom andra i laget
roade sig med att köra kurrgömma. Sen vid 21.00 hade vi match mot kiruna, vi vann med
väldigt mkt! Hade ju inte förväntat mig något annat men iaf, hihi. Sen så hade vi 10 minuter
på oss att duscha håret & allt, och vi var 13 stycken på typ 3 duschar, så ja.. Mktmkt stress
blev det. Sen så fikade vi, och gjorde oss klara för att sova. Jag & Moiz delade madrass, haha ;)
Det var typ bara jag & hon vaken så var det ju helt mörkt i rummet, så kände jag nått blött i ansiktet
jag ba: Fan vad blött din finger är, typ svettas du ihjäl lr? :o
Moiz ba: HHAHAHAHAHA, de var min tunga.
Så då hade hon alltså suttit med tungan i ansiktet på mig (?) Normal bästavän jag har, hehe.
På morgonen vaknade jag & Moiz av att Lisa "hoppade" på oss, haha sen släppte någon ut
luften från våran madrass, då blev vi riktigt jäkla sura. Haha, men ingen erkännde vem det var
så har ingen & skylla på, hihi. 
Vi spelade final mot lillpiteå i öjebyn, dom vann. Vet inte resultatet men lillpiteå vann iaf,
det är dom värda tkr då jag. Efter det kollade vi på när pojkar 94 spelade, dom förlorade
med ett mål, flickor 94 spelade efter dom. Vi hann inte se hela innan vi åkte hem, men hörde iaf att
dom förlorade.

Förlåt för det långa inlägget.


Kommentarer
Postat av: Anonym

tack;)

2009-03-22 @ 18:21:06
URL: http://bbbaby.blogg.se/
Postat av: Emmaa

Vi har våra stunder! ((:

2009-03-22 @ 21:26:42
URL: http://emmarova.blogg.se/
Postat av: Jullan

sv: Men kolla på dig själv då vännen! Proffsmålis säger jag bara! :) <3

Silver är ju faktiskt bra, fast ett guld hade suttit bättre ;))

Puss!

2009-03-23 @ 16:51:43
URL: http://jjullaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0