så många gånger

Förlåt för att jag verkligen inte skrivit nå typ.. Men ja, så nu kanske det blir ett ganska långt
inlägg, läs eller ej. Ni får välja själv..

BILDER KOMMER IMORGON SÅ NI VET DE!


I fredags sov jag som sagt hos Moa som jag skrev, efter det så pratade vi i tel m. Mike och
såg på film.. Vakade osv, sen på lördagen for vi till luleå vid 12 (?) Hittade massa men köpte
bara en tröja. Sen så satt vi typ på blågåsen så sa någon till dom bredvid oss ba, jag visste
väl att ni sportfjortisar skulle sitta hära, alla sportfjortisar gör typ det! Jag & Moa hade på oss
bbk-jackor. Han som hade sagt det dära om sportfjortisar pekade på oss och sa bah: Ja kolla
hära har ni ett exempel... Sen så när jag och Moa gick iväg & satte oss någon annanstanns så
kommer dom & snackar med oss, dom trodde jag var 93a. Sen trodde dom inte på att jag och
Moa var 96or.. Sen gick vi till bion, såg: I taket lyser stjärnorna! Den var bra, fast kanske inte så lik
boken, men om ni inte ser den så bör ni nog ändå se den. Det var bara 3 andra på bion, så rätt skoj
var det. Tårarna rann bara i slutet i filmen iaf. Sen så käkade vi på max, vi åkte hem till min far sen :)
Fick min efterblivna födelsedags present. 2 gh, ett til wii & ett vanligt så jag kan ta ett till mamma.
Så spelade typ hela kvällen, sen somnade jag typ på en gång? Eller helt ärligt jag minns ingenting
mera från kvällen, haha!

Idag så vaknade vi typ as tidigt. Fikade, sen körde vi skoter.. Det var jävligt kul, typ tolkade osv.
Sen så råkade jag välta en gång med Moa bakom mej, fytusan så vi garvade. Rätt skoj, haha.
Sen så fastnade vi precis när Moa skulle hem så pappa fick komma och hjälpa oss, hihi wops!
Men skulle jävlas med Moa eftersom hon tolkade med bob, men det gick åt fan, höhö. Sen for
jag till farmor och käkade köttsoppa. Är verkligen förkyld så ska vila rätt mkt, eller nä skojja! Ska
vaka idag, hehe. Imorgon ska jag till luleå och shoppa kläder med mamma. Sen träning, skit i att
jag är förkyld :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är superduper fin och sååå min! :) <3

2009-03-01 @ 23:01:21
URL: http://jjullaan.blogg.se/
Postat av: moa :)

GLÖM DIN DRÖM! hon är min :o

2009-03-01 @ 23:12:23
URL: http://moabernhardsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0