mååjjzan is tha shiEttT

Haha, vill ni veta ngt som nästan är lite smått roligt? ;>
Varje gång jag är med Moa så äter vi, och inte i så små mängder heller. Idag så köpte
vi chips & lösviktsgodis för 66 kronor, heh..

Skolan idag först, typ helt vanligt. Sen så for jag typ hem och gjorde inte nå, halv 4 drog jag
och Moa att kollade på f-95s match med: Julia, Tess & Lina. Vet inte riktigt hur resultat blev
för jag & M pallade inte kolla hela, utan vi drog till stan och handla. Haha, så tog vi bussen till
mig och typ fotade & sprang runt och sprayade hårspray på varann, haha & så dampade
vi massa mera. För mig betyer du allt bästvän ;-*

Men oj, kollar på klockan just nu. Måste hoppa in i duschen, kan låta bilderna ladda över medans
gör en uppdatering snart med bilder osv, så brb! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0