livet är hårdare

Måste skriva snabbt nu, med Moa ska vara social med henne.

Men skola, sen så kom M till mej så sminkade jag henne så for vi till stan och väntade
på Jack, när han kom gick vi och köpte godis och sånt. Sen for vi till han, satt vid datan
och pratade lite. Sen så såg vi twilight, den var fan bra. Dom flesta har väl sett den men
om ni inte har de så borde ni det! När vi sett den spelade vi nå spel, typ frågesport.
Jag vann, lätt. Men nu kan jag verkligen inte skriva nå mera.
Eller jo, såklart missade jag & Moa bussen, så sjukt ovanligt...


HAHAHA FÖRESTEN. När vi skulle med bussen till stan så sprang vi som fan för att
vi skulle hinna.. Och ja, då så flög Moa typ, alltså hon ramlade. För hon sa bah: Seriöst
jag komme fan ramla, så fortsätter jag springa så hör jag typ bah.  POFF, så ligger hon på
backen. HAHAHAHAHAHA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0